Scheepsdek-ontwerp Transito
In al die jaren hebben we dit nog nooit meegemaakt, mee-ontwerpen aan een schip. Logo op de scheepsluiken aan boord van Transito.
Kernwaarden
Branden is meer dan een leuk logootje
Zoek de ziel van je bedrijf en heb het lef om je te onderscheiden. Maar denk altijd van buiten naar binnen in plaats van andersom.
Meestal is minder meer, niet altijd
De kunst van het weglaten. Wij mogen die graag beoefenen. Zoals schrijven schrappen is. Toch kan over the top effectief zijn.
Waak voor versnippering
Een beetje van dit en een beetje van dat. Dan houdt u iedereen te vriend. Behalve uw doelgroep.
Uitgelicht

We maken ‘m al zo lang. Maar het verveelt nooit. De personeelskrant van deze Veense eiergigant. Frisse reportages en nieuwtjes over Ovo-Vision het allesomvattende datasysteem. En natuurlijk, een kleurrijk eierrecept op maat.

Dussense betongigant van de Oud Hollandse Tegel draait als nooit tevoren en breidt uit! Nieuwsbrief op staand A3 formaat, toont net iets groter dan liggend A3. Enfin, kijk zelf maar eens.

Oranje blanje bleu, die driekleur van Van der Giessen wapperde als nooit tevoren. Parel voor de Werkendamse maakindustrie. Dat is Van der Giessen. Voor hun open dag ontwikkelden wij een drietraps uitnodiging voor relaties, advertenties en affiches voor de regio.

Wat doen we eigenlijk niet voor deze zuiderburen? Deze Belgische NV uit Wijnegem (Naast Aantwerpen) voorzagen we van een strakke huisstijl, maken de advertenties, bedenken het mediaplan, maken de brochures en twee keer per jaar een internationale newsletter die hoge ogen gooit.