Lagrouw kleurt groen

Al sinds 1990 is purple onze huiskleur. Maar je zou ons ook gerust een groen bedrijf kunnen noemen. Feit is dat wij onlangs voor stichting De Groene Pluim een flinke nieuwe website en een 60 pagina’s dik magazine mochten maken. Dit is een landelijk netwerk van bedrijven die positief voorbeeldgedrag positioneren mbt duurzaamheid. Onlangs ontving de stichting nog een mooie aanmoedigingssubsidie van het Ministerie van Economische Zaken. De Groene Pluim beloont ondernemers die het goede voorbeeld geven. Samen met betrokken gemeenten worden die bedrijven voor het voetlicht gebracht. Deze Groene Pluimers krijgen een gratis podium nadat hun bedrijf een audit heeft doorlopen. Eh, kost ze niets. Daarnaast kun je als bedrijf ook gewoon deelnemer worden.

Wil je meer weten over de groene pluim? lees hier hun recente uitgave: https://issuu.com/lagrouwsc/docs/dpg_online

Kernwaarden

1

Branden is meer dan een leuk logootje

Zoek de ziel van je bedrijf en heb het lef om je te onderscheiden. Maar denk altijd van buiten naar binnen in plaats van andersom.

2

Meestal is minder meer, niet altijd

De kunst van het weglaten. Wij mogen die graag beoefenen. Zoals schrijven schrappen is. Toch kan over the top effectief zijn.

3

Waak voor versnippering

Een beetje van dit en een beetje van dat. Dan houdt u iedereen te vriend. Behalve uw doelgroep.

Uitgelicht

mockup_Zaknieuwsbrief22NL_binnenwerk

We maken ‘m al zo lang. Maar het verveelt nooit. De personeelskrant van deze Veense eiergigant. Frisse reportages en nieuwtjes over Ovo-Vision het allesomvattende datasysteem. En natuurlijk, een kleurrijk eierrecept op maat.

Opened_Top

Dussense betongigant van de Oud Hollandse Tegel draait als nooit tevoren en breidt uit! Nieuwsbrief op staand A3 formaat, toont net iets groter dan liggend A3. Enfin, kijk zelf maar eens.

personeel_cover_dicht

Oranje blanje bleu, die driekleur van Van der Giessen wapperde als nooit tevoren. Parel voor de Werkendamse maakindustrie. Dat is Van der Giessen. Voor hun open dag ontwikkelden wij een drietraps uitnodiging voor relaties, advertenties en affiches voor de regio.

mockup_3luik_cover

Wat doen we eigenlijk niet voor deze zuiderburen? Deze Belgische NV uit Wijnegem (Naast Aantwerpen) voorzagen we van een strakke huisstijl, maken de advertenties, bedenken het mediaplan, maken de brochures en twee keer per jaar een internationale newsletter die hoge ogen gooit.