Huisstijl en logo Verfcentrum Giessen

In opdracht van Jaap Verhoeven, ontwierpen wij een nieuw logo en complete huisstijl (uitrol 2016) voor zijn Verfcentrum Giessen. Kleurrijk, strak en heel herkenbaar, deze nieuwe uitstraling

Kernwaarden

1

Branden is meer dan een leuk logootje

Zoek de ziel van je bedrijf en heb het lef om je te onderscheiden. Maar denk altijd van buiten naar binnen in plaats van andersom.

2

Meestal is minder meer, niet altijd

De kunst van het weglaten. Wij mogen die graag beoefenen. Zoals schrijven schrappen is. Toch kan over the top effectief zijn.

3

Waak voor versnippering

Een beetje van dit en een beetje van dat. Dan houdt u iedereen te vriend. Behalve uw doelgroep.

Uitgelicht

1652958253771

Ja het klopt dat ons bureau specialist is in bedrijfsbladen. Met name voor familiebedrijven. Maar we doen meer. Zoals PUUR Grafisch werk. Denk aan logo’s, complete huisstijlen en zoals in onderstaande voorbeeld: het ontwerpen van beursstands- en aankleding voor klant van het eerste uur Machinefabriek de Waal in Werkendam. Voor de beurs Maritiem Industry realiseerden wij de hele aankleding inclusief de banners. Zoals de bakker, en niet de supermarkt, het beste brood bakt zo maken ons grafische ontwerpers het mooiste dtp- en artwork. PUUR Grafisch!

mockup_3luik_cover

Wat doen we eigenlijk niet voor deze zuiderburen? Deze Belgische NV uit Wijnegem (Naast Aantwerpen) voorzagen we van een strakke huisstijl, maken de advertenties, bedenken het mediaplan, maken de brochures en twee keer per jaar een internationale newsletter die hoge ogen gooit.

IMG_20220705_125023

Een boek! Dat kan natuurlijk ook. Algemeen directeur Gert-Jan Lindhout heeft met deze uitgave de historie van dit troste bedrijf uit Bergen op Zoom vast laten leggen. Een kleurrijk epos over en bedrijf dat werd opgericht door Johannis Jacobus Lindhout in 1881 als huis- en rijtuig (!) schilder. Inmiddels is Lindhout met vijf vestigingen verspreid door heel Brabant uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf waar ruim 100 mensen hun boord verdienen. Dit boek vertelt het verhaal over een familiebedrijf met een vast moreel kompas. En vooral ook; een vooruitziende blik waardoor men steeds vooropliep.

mockup_cover

Met iedere opdracht, groot of klein, zijn we even blij. Maar soms zit er een opdracht tussen die eruit springt. Zoals het jaarlijks uit te geven magazine over de Hortus Botanicus voor de Universiteit van Leiden, een groene oase sinds 1590 in het hartje van Leiden. Kijk maar eens naar de beelden!