De nieuwe Hortus glossy is weer uit!

Ons jaarlijkse meesterwerk
In opdracht van de Leidse Universiteit.


Met trots presenteren wij de vijfde editie van het Hortus magazine. Samengesteld met en door de Stichting Vrienden van de Leidse Hortus. Ook dit jaar weer een kleurrijke uitgave met als thema ‘Planten onder de loep’, een titel die verwijst naar de wetenschappelijke functie van de botanische tuin. Dit jaar is Leiden immers de ‘European City of Science’. Dat die Leidenaren dan in Nieuwendijk uitkomen voor de grafische vormgeving van deze pracht en praal zegt wel iets, vinden wij. Ons bureau zorgde ook voor de advertentieverkoop waardoor de kosten wat ‘gedrukt’ konden worden. Bijgaand een paar tipjes van de sluier en een filmpje uit de drukkerij ten tijde van het drukproces. Of, zoals Govert Lagrouw het altijd zegt: “Niets ruikt zo lekker als verse inkt op papier!


Klik hier!

Kernwaarden

1

Branden is meer dan een leuk logootje

Zoek de ziel van je bedrijf en heb het lef om je te onderscheiden. Maar denk altijd van buiten naar binnen in plaats van andersom.

2

Meestal is minder meer, niet altijd

De kunst van het weglaten. Wij mogen die graag beoefenen. Zoals schrijven schrappen is. Toch kan over the top effectief zijn.

3

Waak voor versnippering

Een beetje van dit en een beetje van dat. Dan houdt u iedereen te vriend. Behalve uw doelgroep.

Uitgelicht

mockup_Zaknieuwsbrief22NL_binnenwerk

We maken ‘m al zo lang. Maar het verveelt nooit. De personeelskrant van deze Veense eiergigant. Frisse reportages en nieuwtjes over Ovo-Vision het allesomvattende datasysteem. En natuurlijk, een kleurrijk eierrecept op maat.

Opened_Top

Dussense betongigant van de Oud Hollandse Tegel draait als nooit tevoren en breidt uit! Nieuwsbrief op staand A3 formaat, toont net iets groter dan liggend A3. Enfin, kijk zelf maar eens.

personeel_cover_dicht

Oranje blanje bleu, die driekleur van Van der Giessen wapperde als nooit tevoren. Parel voor de Werkendamse maakindustrie. Dat is Van der Giessen. Voor hun open dag ontwikkelden wij een drietraps uitnodiging voor relaties, advertenties en affiches voor de regio.

mockup_3luik_cover

Wat doen we eigenlijk niet voor deze zuiderburen? Deze Belgische NV uit Wijnegem (Naast Aantwerpen) voorzagen we van een strakke huisstijl, maken de advertenties, bedenken het mediaplan, maken de brochures en twee keer per jaar een internationale newsletter die hoge ogen gooit.