Altena Business 29

In 2019 worden ’we’ één Altena. Wij begonnen er acht jaar geleden al mee. Ons eigen zakenblad dat we al acht jaar maken. Nog steeds fris van de lever met een heerlijke coverstory over Barten Slagerijen met vlees van eigen bodem, een pittig verhaal over bedrijfsleven en politiek (nog geen vriendjes) en een kijkje in de keuken van notaris Stephan de Kort die er zo zijn eigen voorkeuren op nahoudt.

https://issuu.com/lagrouwsc/docs/ab_29_totaal

Kernwaarden

1

Branden is meer dan een leuk logootje

Zoek de ziel van je bedrijf en heb het lef om je te onderscheiden. Maar denk altijd van buiten naar binnen in plaats van andersom.

2

Meestal is minder meer, niet altijd

De kunst van het weglaten. Wij mogen die graag beoefenen. Zoals schrijven schrappen is. Toch kan over the top effectief zijn.

3

Waak voor versnippering

Een beetje van dit en een beetje van dat. Dan houdt u iedereen te vriend. Behalve uw doelgroep.

Uitgelicht

personeel_cover_dicht

Oranje blanje bleu, die driekleur van Van der Giessen wapperde als nooit tevoren. Parel voor de Werkendamse maakindustrie. Dat is Van der Giessen. Voor hun open dag ontwikkelden wij een drietraps uitnodiging voor relaties, advertenties en affiches voor de regio.

mockup_3luik_cover

Wat doen we eigenlijk niet voor deze zuiderburen? Deze Belgische NV uit Wijnegem (Naast Aantwerpen) voorzagen we van een strakke huisstijl, maken de advertenties, bedenken het mediaplan, maken de brochures en twee keer per jaar een internationale newsletter die hoge ogen gooit.